تیم متخصص نصب داربست

در حال حاضر در کشور اکیپ ها و مجموعه های زیادی در این زمینه در حال فعالیت می باشند که شاید از استانداردهای لازم به منظور تامین و تجهیز و یا نصب این سازه الحاقی موقت، برخوردار نباشند. استفاده از لوله و اتصالات استاندارد نظیر انکر بولت در کنار میزان مهرات اکیپ های نصب و اجرای داربست در کنار ایجاد یک اتصال ایمن با سازه یا سطوح مطمئنه همگی می تواند شما را از ایمنی داربست فلزی اجرا شده آسوده خاطر نماید.

نصب داربست

همواره کار در ارتفاع به عنوان یکی از دغدغه های اصلی اکیپ های اجرایی در پروژه های مختلف صنعت ساختمان و صنعتی بوده است. راهکار رایج استفاده از لوله داربست فلزی به منظور تامین یک تکیه گاه مطمئن برای عوامل اجرایی نصب داربست می باشد. داربست در کنار اینکه تجهیزاتی در راستای تامین ایمنی نفرات اجرایی می باشد از طرفی ضوابط و استانداردهای مشخصی دارد تا خود به عنوان یک عامل خطرآفرین در پروژه تلقی نگردد. از این رو رعایت ایمنی و بهره گیری از تجهیزات داربست و اتصالات استاندارد در کنار بهره گیری از اکیپ های نصب و اجرای حرفه ای در این زمینه می تواند در تامین استاندارهای لازم امری حیاتی باشد.

ابزارهای جانبی نصب‌لوله داربست

برای نصب و اجرای داربست بسته به پروژه مورد نظر به بست داربست، اتصالات داربست و … نیاز است. برای نصب‌داربست می توان از داربست دست دوم نیز استفاده نمود.

در داربست بازار ما این امکان را برای شما فراهم آورده ایم تا در کنار تامین لوله و اتصالات و سایر تجهیزات مورد نیاز پروژه های اجرایی خود از تیم های مجرب در زمینه و ارائه خدمات جانبی نصب لوله داربست به آسانی و در کمترین زمان ممکن بهره‌مند شوید.